27 Temmuz 2013 Cumartesi

Amigurumi Klasik Araba

Herkese yeniden merhabalar...

Hep kız çocuklarına mı oyuncak yapacağız, biraz da erkek çocuklar için yapalım dedik :)
Nice zamandır bu oyuncak araba ile uğraşıyordum...
Klasik model bu sevimli örgü oyuncak arabamızda, tüm detayları bulabilirsiniz...
Uzunluğu 22 cm, yüksekliği ise 16 cm.
Umarım sizler de beğenirsiniz...







 Ve detaylar... 

Kornamız...:)


Aynalarımız...:)

Farlarımız...:)


Sipariş ve renk değişikliği için mesaj bırakabilir, e-posta gönderebilirsiniz.
elma.sekeri.blog@hotmail.com

14 yorum:

  1. Çokk güzellll :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel ve şirin olmuş. Çok emek verildiği ayrıntılardan belli. Ellerinize sağlık. Sevgiler :)
    www.byhulya.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hülya hanım:)
      Evet, birkaç haftamı aldı bitirmesi. Beğenmenize sevindim. Tekrar teşekkürler...:)

      Sil
  3. cokkk guzel olmus gercekten emegınıze sağlık fiyatlarınıda yorumlarınıza eklesenız guzel olmaz mı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim...
      Fiyatlarda bazen değişim yapıyorum, çok vaktim olmadığı için de sık sık güncelleyemiyorum. Bu nedenle fiyatların hususen sorulması daha uygun oluyor.
      Sevgiler... :)

      Sil
  4. çok güzel olmuş amaaa :) ben hepsine yorum yazacağım neredeyse :)
    ben bloğu takibe aldım..daha çok yazarım :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Yazabilirsiniz, hiç bir sakıncası yok, yorumlarınız beni mutlu ediyor:)
      Sevgiler...

      Sil
  5. çok başarılı bunlar bayıldım resmen :) ben de sarıcam bi gün bu işe ama biraz zor galiba bu iş. etkinlikte gördüm ve geldim ben de beklerim sevgiler.. :)
    seffafbulutlar.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Evet biraz zor fakat, bir o kadar keyifli :) Sizin bloğunuz da el işleriniz de çok güzeller :) Ben de takibe aldım, sevgiler...

      Sil
    2. ben de çok teşekkür ederim çok zevk alıyorum böyle el emeği olan herşeyden. bakması bile keyif veriyor insana. sizden bir şey rica edicem eğer ki beceremezsem ben yapmayı bu arabanın fiyatını öğrenebilir miyim? ister https://www.facebook.com/seherhandmade?fref=ts buraya ister seher_uu@hotmail.com mail atarak cevaplayabilirsiniz :)

      Sil
    3. Kesinlikle katılıyorum, el emeklerini incelemesi de yapması da gerçekten dinlendiriyor insanı :)
      Tabii, ben mailinize cevap yazayım :)

      Sil
  6. Elinize sağlık, çok güzel bir otomobil imal etmişsiniz!!!
    Otomobil sitemde, el emeğinizi yansıtan yazınızın bir bölümünü yayınladım.
    (Umarım bu konuda bir sorun olmaz!)
    http://www.otometre.com/2014/08/en-sevilen-otomobil.html
    Kolay Gelsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Sakıncası yok, elbette yayınlayabilirsiniz.

      Sil

Siz de konuya dahil olmak ister misiniz?

Yorum yazan herkese çok teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...