16 Temmuz 2013 Salı

Kıvırcık Saçlı Bebek

Herkese yeniden merhabalar!
Ne zamandır yazamıyordum.. Eee üretime de vakit ayırmak gerek, değil mi? :)
Şu birkaç gündür siparişleri yetiştireceğim diye hayli yoruldum.
Nihayet fırsatını buldum ve geldim! :)
Bir sürü bir sürü bebek ördüm, hepsini şimdi tek tek ekleyeceğim inşallah...

Evvela, çok severek ördüğüm bu şirin kıvırcık saçlı bebekle başlamak istedim.
Aslında bu kıvırcık güzeli öreli çok zaman oldu. Fakat fotoğrafları ancak hazırlayabildim.
Hem ben çok beğendim, hem de gören herkes... Saçları da ayrı bir güzellik zaten...
(itiraf edeyim, elbisesini anneme ördürdüm:) henüz şiş örgüsü konusunda maharet kazanabilmiş değilim de...:))




Siparişiniz üzerine değişik renklerde örebilirim.
Fiyat ve ürün hakkında detaylı bilgi için;
adresinden ulaşabilirsiniz...
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz de konuya dahil olmak ister misiniz?

Yorum yazan herkese çok teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...