20 Mayıs 2014 Salı

Karadeniz Kızı / Amigurumi Bebek



Merhabalar...

Bugün sizlerle, çok cici bir amigurumi paylaşmak istiyorum...

Çok sevdiğim bir büyüğüm için özel olarak tasarladım, doğum gününde hediye ettim. Hediyemi aldığında, yüzündeki 'musmutlu' ifade ise benim hediyem oldu... :) Baktıkça beni hatırlaması dileklerimle... :)




Tülbenti, hamaylısı, 'beşi bi yerde'si, peştemalı, şalvarı, çarığı ve fındık sepetiyle tam bir "Karadeniz Kızı" oldu kendileri... :)



Tasarım tamamen Elma Şekeri'ne aittir.
Sipariş için:
elma.sekeri.blog@hotmail.com

Sevgiler...

44 yorum:

  1. Dünya tatlısı, beni her zaman çok mutlu ediyor. :) Allahü teala da onu iki cihanda mutlu eylesin. Ellerine sağlık. Yaptığı her şey çok güzel. O bir sanatçı. :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ne güzel bir yorum böyle... :) Amin, hepimizi inşallah... :)
      Sizin beni daha çok sevindirdiğiniz de bir gerçek ama... :)
      Sevgiler...

      Sil
  2. kız cocuklarına bu tarz bir bebek almak, bence ilerde örtünmeye özendirir... ve cok güzel olur... kızım olsa düşünmez isterdim...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMA HEDİYE OLARAK VERMEK DE İYİ FİKR OLUR.....

      Sil
    2. Çok haklısın Zeynep ablacım.
      Yorumların için ayrıca teşekkürler :)
      Selamlar, sevgiler...

      Sil
  3. Gözlerime inanamıyorum, harika olmuş, çok sevdiğim karadenizli bir arkadaşımın kızına örmek isterim. Ellerinize, gözlerinize sağlık. Böyle bebeklerle oynayan barbylere dönüp bakar mı. İyi ki varsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim içten yorumunuz için :)
      Bizim de amacımız o aslında, çocuklar Barbie'lerle değil, bunlarla oynasın :)
      Tarifi isterseniz mail atın, gönderelim:)
      Sevgiler...

      Sil
  4. Laz kizi cook sewimli olmus😀 tarif rica etsem yollarmisiniz? nihalkucuk77@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönderdim tarifi. Güle güle örün :)
      Sevgiler...

      Sil
    2. Banada tarif atabilirmisiniz

      Sil
  5. Bu çok şirin ama :) Çok isterim yapmayı, tarifi gönderebilirseniz çok mutlu olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarifiniz gönderildi, güle güle örün... :)

      Sil
  6. Şimdi gördüm, çok teşekkür ederim. Bu gece örüp bitirmeden rahat uyuyamam sanırım :)

    YanıtlaSil
  7. Rica ederim, kolay gelsin... :)

    YanıtlaSil
  8. Bebeginizi çok begendim rica etsem tarifini gönderebilir misiniz emrebakt@yahoo.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarifiniz gönderildi. Güle güle örün...

      Sil
    2. Bende rica etsem tarifi lütfen lütfen 😍 bayıldım ❤❤

      Sil
  9. bende tarifini isterim mümkünse:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarifiniz gönderildi, güle güle örün.

      Sil
  10. Karadeniz kızı harika olmuş ellerinize sağlık tarifi gönderir misiniz?? Dilekylmz6446@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarifiniz gönderildi. Güle güle örün. Sevgiler...

      Sil
  11. Karadeniz kızı harika olmuş ellerinize sağlık tarifi gönderir misiniz lütfen??

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Ben de ilk defa denemek istiyorum, tarifinizi okudum çok güzel bir anlatımı var ama bacakların kısmını göremedim rica etsem gönderebilir misiniz?şimdiden teşekkürler Emine Burtul

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Size daha önce tarifi gönderdiysem eğer 3 resim halinde olacaktı, içinde olması lazım. Yanlışlıkla silmiş olabilirsiniz, mail atarsanız tekrar göndereyim. Adresinizi bilmeden gönderemem malum :)

      Sil
  13. çok guzel olmuş elinize sağlık tarifini gönderir misiniz

    YanıtlaSil
  14. Karadeniz kızının tarifinde bacak yapılışını tarifi yok yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  15. bir laz kizi olarak bu guzel tarifinize bende talibim da.cetinadamsevgi1979@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. Merhaba çok güzel olmuş ellerinize sağlık bi Karadenizli olarak yapmak isterim rica etsem tarifini alabilirmiyim

    YanıtlaSil
  17. Cooooo
    ok güzel olmuş bende tarif alalirmiyim ricavetsem

    YanıtlaSil
  18. Cooooo
    ok güzel olmuş bende tarif alalirmiyim ricavetsem

    YanıtlaSil
  19. Cooooo
    ok güzel olmuş bende tarif alalirmiyim ricavetsem

    YanıtlaSil
  20. Çok güzel tarifi bende rica etsem gonderirmisiniz

    YanıtlaSil
  21. Merhaba ben de tarifi istiyorum banada verebilirmisiniz acaba 🙄

    YanıtlaSil
  22. Merhaba muhteşem olmuş bu bebek. Bayıldım, tüm alkışlar size :) Bana da tarif gönderir misiniz ?

    YanıtlaSil
  23. Ellerinize saglik tarif atar misiniz

    YanıtlaSil
  24. Bende tarif alabilir miyim

    YanıtlaSil
  25. Merhaba tarif alabilirmiyim lütfen çok harika olmuş
    sabayatsimseq@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. Harika olmuş. Çok beğendim. Ellerinize sağlık. Rica etsem bana da gonderebilirmisiniz tarifi acaba

    YanıtlaSil
  27. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık rica etsem banada tarifini atabilirmisiniz kayayesim769@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. Bu bebegın tarifini alabilirmiyim lütfen

    YanıtlaSil
  29. Merhaba tarifi alabilir miyim?

    YanıtlaSil
  30. Çok hoş olmuş, geleneksel bebeklerimizle oynasın çocuklarımız ben de örmek isterim tarifi verirseniz .
    cigdemcaglayankaymaz@gmail.com

    YanıtlaSil

Siz de konuya dahil olmak ister misiniz?

Yorum yazan herkese çok teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...