2 Temmuz 2013 Salı

Yenidoğan Bebek



Yine bir sipariş üzerine ördüğüm sevimli mi sevimli bir oyuncak ile karşınızdayım..:)
Yeni doğmuş bu bebecik, görenlerin yüzünde gayriihtiyari bir gülümseme uyandırıyor. O kadar beğenildi ki, bu bebekten kaç tane ördüm sayamadım...:)
Hem kız çocukları için, hem yeni doğum yapmış anneler için çok hoş ve anlamlı bir hediye...
Bebeğin boyu 13 cm.


Lafı fazla uzatmadan, sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum...:)





Bu da beşiğimizin arkadan görünüşü.
Üzerindeki süslemeler, özel olarak tasarlanmıştır.



Siz de bu yenidoğan setine sahip olmak istiyorsanız,
elma.sekeri.blog@hotmail.com
adresinden siparişlerinizi bana bildirebilirsiniz...

Görüşmek üzere...

4 yorum:

  1. Çok güzel gerçekten çok beğendim bende ellerinize sağlık :) sizi bulmama vesile olduğunuz için ayrıca teşekkürler izlemeye alıyorum bana da beklerim inşallah.. Selamlar
    www.sadecebiyasam.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim... :) Ben de takibe aldım sizi. Sevgiler...

      Sil

Siz de konuya dahil olmak ister misiniz?

Yorum yazan herkese çok teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...