23 Ocak 2015 Cuma

Amigurumi Masha and Bear

Merhabalar...
Sizleri, bir süre önce ördüğüm bu sevimli amigurumi bebek ile tanıştırmak istiyorum :)
Kendisi, bir Rus çizgifilmi olan Masha and Bear'ın kahramanı; yaramaz kızımız Masha. :)
Ben de minik yeğenim sayesinde tanımıştım. Ve gördüm ki, çocuklar arasında epey yaygınmış :)
Bu ufaklığı da sipariş üzerine ördüm. Bilmem benzetebilmiş miyim? :) 


Bu da orijinali :)


Bu sevimli minikten sipariş için mail gönderebilirsiniz:
elma.sekeri.blog@hotmail.com
Sevgiler...


13 yorum:

  1. El işleriniz gerçekten de çok güzelmiş. Ellerinize sağlık. Google+ da "Sepetteki Lezzetler" topluluğuna da beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Bence harika olmuş, ellerine sağlık :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim... :)
      Sevgiler... :)

      Sil
  3. Bu çizgi filim kahramanını bir kere nette denk gelmiş izlemiştim.Çok şeker bişey gerçekten.
    Sizin bebeklerde nekadar çok benzemiş ellerinize sağlık harika olmuş

    YanıtlaSil
  4. Ben duygu bu bebk ten acil satın istiyorum ama watsap iletişim yokmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, mail ile iletişime geçebilirsiniz.
      elma.sekeri.blog@hotmail.com

      Sil
  5. Merhaba sizi sosyal medyada severek takip ediyorum rabbim yolunuzu acik etsin. Ben masha bebegi yapmaya caliisyorum size bir sorum olucak gozleri nasil takiyorusunuz daha dogrusu goz cukurunu icini doldurduktan sonrami yoksa doldurmadanmi olusturuyoruusnuz ? Icini doldurduktan sonra goz cukuru olusturursam kilitli gozleri takmak imkansiz hale geliyor doldurmadan goz cukurunu olusturamiyorum bir puf noktasi varmi eger sakincasi yoksa cevablarsaniz cok sevinirim simdiden tesekkurker

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkür ederim öncelikle.
      Göz çukuru için herkesin farklı bir yöntemi var. Ben şu şekilde yapıyorum:
      Gözleri takıp kafayı tamamen doldurup kapatıyorum. Sonra da gözlerin dibindeki ilmeklere iğneyi batırarak çekiyorum. Birkaç deneme sonrasında kendi yönteminizi bulacaksınızdır. Kolay gelsin...

      Sil
  6. Bukadar hızlı cevap beklemiyordum Allah razı olsun yardımcı olduğunuz için cok teşekkür ederim. Eğer bıtırebılırsem istedıgım sonucu alırsam hesabımda sizi etıyetleyerek paylaşıcam Rabbim bol kazanç versin selametle

    YanıtlaSil
  7. Rica etsem bebeğinizin boyu kaç cm yazar mısınız sanırım yok bulamadım sevgiler elinize sağlı

    YanıtlaSil

Siz de konuya dahil olmak ister misiniz?

Yorum yazan herkese çok teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...