29 Mart 2016 Salı

Mavi Elbiseli Bıcırık Bebek / Amigurumi Doll

amigurumi bıcırık bebek

Herkese kocaman merhabalar! :)
Şimdilerde minicik, el kadar amigurumiler moda olsa da, ben bu minyatür amigurumileri pek sevemedim açıkçası. :) Bence biraz ele avuca gelmeli bebek, ona sarılıp uyunabilmeli, bir minik çocuğun kollarını dolduracak kadar dolgun olmalı... 

İşte benim bebeklerim de, miniklere hitaben, böylesine ele avuca gelen cinsten. Ve yine, tabii ki onlar için; güvenli kilitli gözler, sadece iplik ve elyaf. 
Plastik oyuncakları bir kenara bırakın. Vermeyin yavrularınıza o kanserojen şeyleri. Alın elinize ipinizi, yumağınızı, tığınızı; kendiniz örün oyuncağını yavrunuzun. Sevgiyle örülmüş oyuncaklar, emin olun ki ruh dünyasına da yansıyacaktır miniğinizin. Fabrikasyon oyuncakların ruhsuzluğu, şu el emeği göz nuru, binbir zahmetle örülen, içine "sevgi" katılmış, gönül vererek yapılmış güzel oyuncaklarla kıyas kabul edebilir mi?


amigurumi bıcırık bebek

Gelelim tatlı amigurumi bebeğime... :)
Biliyorum, hep benzer bebekler görüyorsunuz. Aklımda çok çok güzel yeni tasarımlar olsa da, her zaman siparişler önceliklidir, gayet tabii. ;)
Ha, yanlış anlaşılmasın, sipariş örmekten de son derece mutlu ve de memnunum elbette! :) Bir miniğin sevgiyle kucaklayacağı oyuncaklar üretmek inanılmaz güzel bir duygu. :)

amigurumi bıcırık bebek

Yine bir Bıcırık bebeğim var. 
Artık tanıyorsunuz kendisini, değil mi? :)
Daha önce;
İlk kez pembe elbiseli olarak burada,
Sonra mor elbiseli olarak burada,
Sonra yeşil elbiseli olarak burada,
Ve en son farklı bir ip kullanarak mavi renk elbise ile burada örmüştüm. 

Yine bir sipariş üzerine yeniden ördüm. Sevgili müşterim, mavi renkte isteyip, mavinin tonunu bana bırakınca, böylesine güzel, rüya gibi bir mavi seçtim. Zira ne zamandır hep bu tatlı bebe mavisiyle bir şeyler örmek arzu ediyordum. Nihayet yeri geldi ve ben bu fırsatı kaçırmadım! :) Mavinin o güzel pastel tonu, baktıkça baktırıyor kendine. Evet, sanırım mavi gerçekten de "huzurun" rengi! :)

Bebeğimin boyu 25 cm. (Bazen ip farkına göre, saç modeline göre 1-2 cm değişim gösterebiliyor.)

Sipariş ve bilgi için maillerinizi bekliyorum:

elma.sekeri.blog@hotmail.com

Sevgiler hepinize...

18 yorum:

  1. çok sevimli görünüyor.. ben de büyük bebekleri daha çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum.. Evet büyük bebekler daha sevilesi :)

      Sil
  2. Mavi elbiseli bıcırık kaç cm fiyatı nedir? Konya İlknur

    YanıtlaSil
  3. Mavi elbiseli bıcırık ın boyu kaç cm ve fiyatı nedir. Konya dan ilknur

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık harika yalnız biraz da ozellikle ağız yapımı ve yüz şekillendirme el kol dikim konularında bilgi verirseniz çok çok mutlu olurum 😅

    YanıtlaSil
  5. ÇOK GÜZEL OLMUŞ.TARİFİNİ İSTESEM VERİR MİSİNİZ.

    YanıtlaSil
  6. ÇOK GÜZEL OLMUŞ TARİFİNİ İSTESEM VERİR MİSİNİZ.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş.Bu bebeğin tarifini alabilir miyim?

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş.Bu bebeğin tarifini alabilir miyim?

    YanıtlaSil
  9. bom dia eu moro no Brasil e estou a procura do grafico ou paps dessa boneca que vc fez com vestido de babadinho, eu gostaria de fazer uma para a minha filhamas nao encontro o passo a passo dela. meu email liliannecristina-oo@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. Merhaba gerçekten çok güzel görünüyor. Ben de kuzuma örüyorum bu tarz bebekler sizin bebeğin üzerinde ki kıyafete bayıldım
    Rica etsem en azından elbisenin modelinin nasıl yapılacağını yazar mısınız
    Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. I would like to know do you have your patterns in English please luv your wee dolls

    YanıtlaSil
  12. Tarif verirmisiniz 😊

    YanıtlaSil
  13. Tarif verirmisiniz😊

    YanıtlaSil
  14. bu bebekler çok güzeller fiyatları nedir bunların ? tek satış var mı ?

    YanıtlaSil
  15. Bunun tarifine nadil ulasabiliriz hiv bi yerde yok

    YanıtlaSil

Siz de konuya dahil olmak ister misiniz?

Yorum yazan herkese çok teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...