5 Temmuz 2013 Cuma

Şeker Hamurlu İlk Pasta Deneyimim ve Kurabiyeler...! :)

Niye böyleyim bilmiyorum, her türlü el sanatına el atmak istiyorum...:))
Yine böyle bir ruh hali içindeyken, geçen sene, doğum günüm için butik pasta yapma hevesiyle bu işe de el attım...:)
İnternetten çeşitli videoları izleyerek, "ben bu işi yaparım abi!" deyip kolları sıvadım...:)
Ve ilk şeker hamurlu pasta deneyimim, pembe kurdeleli bu cici pasta oldu... Şeker hamurumu da kendim yaptım bu arada...:)


Biraz acemi işi oldu ama olsun...:)

Tabii bu beni kesmedi, ardından, "bunu yaptıysam neden kurabiye yapmayayım ki?" dedim veeeee......







İşte ortaya bunlar çıktı...:) Hepsinin tasarımı bana aittir. Tamamen hayal gücüme dayalı olarak, aslında biraz da "deneme" amacıyla çalıştım. Çiçek desenleri için kalıp kullanmadım, hepsini tek tek elimle modellendirdim. Daha pek çok çeşitli desenlerim de olmasına rağmen, şimdilik bunları paylaşıyorum. İlerleyen zamanlarda diğerlerini de yine buradan sizlerle paylaşacağım inşallah. ;)


İlk yaptığım kurabiyelerimi paketledim, ve bir pastahaneye sattım...! :)



Kurabiyelerimin adet fiyatı 2 TL.
Üzerlerine isim de yazılabilir (örnek modelleri yakında ekleyeceğim)
Sipariş ve ürün hakkında detaylı bilgi için:
elma.sekeri.blog@hotmail.com
adresinden bana ulaşabilirsiniz...
Saygılar...:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz de konuya dahil olmak ister misiniz?

Yorum yazan herkese çok teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...