1 Temmuz 2015 Çarşamba

Rengarenk Örgü Çantalar


Merhabalar sevgili dostlar...
Zaman ne de çabuk geçiyor değil mi? Mübarek Ramazan ayını yarıladık bile...
Güzel vakitler hep çabuk geçer zaten. Allahü teala, bu kıymetli zamanlardan istifade edebilmeyi hepimize nasip etsin.
Gelelim bu cici çantalara...

Renkleri nasıl da güzel, öyle değil mi? İki küçük cimcime için, sevgiyle örüldüler. :) Kısmetse iki minik kalbi sevindirecekler. 
Çantalarımın içlerine bir de güzel astar diktim ki, cimcimelerin içine koyacakları şekerleri yerlere düşmesin diye :)) 
Sevgiyle örüldü, sevgiyle, güzel günlerde kullanılırlar inşallah...
Hepinize mutlu günler diliyorum,
Sevgiler...



15 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, şeker gibi... Emeğinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. bayıldım,renkler bir harika. Çocuk olmak vardı şimdi :)) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. çok şeker görünüyorlar.. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Renkler harika. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Ama bu çok tatlı. Ellerinize sağlık. ^^

    YanıtlaSil
  6. ahh ahh beni can evimden vurdunuz örgü benim için candır malesef uzun zamnadır sağlık nedenimden dolayı ara verdim çantaya hasta oldum ellerinize sağlık takibe aldım sizde gelirmisiniz görüşmek üzere ..http://ayselmelike.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun. Ben de öyle ne yazık ki, bir süredir sağlık nedeniyle örgü öremez, bloğumla ilgilenemez oldum. Bir an evvel iyileşip örgülerimize dönebilmemiz dualarıyla diyelim... :)
      Sevgiler...

      Sil
  7. Ellerine sağlık .Songülcüm şeker gibi olmuş inan :)
    ben esen kızın yeri blogunun sahibi Esen tanıdın değil mi beni :) blogumun adresini değiştirdim artık esenkznyeri.blogspot.com 'dayım seni de bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Esencim, evet tanıdım elbette :) Yeni bloğun hayırlı olsun. Sevgiler...

      Sil
  8. me encantaria me enviaras el patron para hacer ese bolsito tan bello, mi correo es lisienmoza@hotmail.com

    YanıtlaSil

Siz de konuya dahil olmak ister misiniz?

Yorum yazan herkese çok teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...