21 Ekim 2016 Cuma

Amigurumi Feraceli Bebek

elma şekeri amigurumi

Merhabalar...
Hayırlı Cumalar diliyorum hepinize...

Amigurumi bebek siparişlerime devam ediyorum, arada gelip böyle farklı çalışmaları yayınlayıp kaçıyorum. :)
Bu defa kişisel bebek çalışması yaptım. Aleyna hanım arkadaşı için feraceli ve mor şallı bir bebek istemişti. :) Gönderdiği resim üzerine benzer şekilde çalıştım. Ten rengi açık olması istendiği için böyle açık bir ton kullandım. Feracesi için ise Medine ipeği kumaşı kullandım. 
Boyu 25 cm. Gözler kilitli ve güvenlidir. Ve tabii ki herşeyiyle tamamen el emeği... 

Sevgiyle örüldü, sevgiyle dikildi, sevgiyle kullanılsın inşallah... :) 
elma şekeri amigurumi

Siz de kişisel bebek çalışması yaptırabilir veya benzerlerinden sipariş verebilirsiniz.
İletişim için mail adresim:
elma.sekeri.blog@hotmail.com

Sevgiler...

4 yorum:

  1. işini severek yapmanın sonucu bu olsa gerek :) süper süper süper

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım güle güle kullanın :)😊💕

      Sil
  2. İyi günler bebeklerinizin fiyatını öğrenebilir miyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi günler, fiyat bilgisi için mail atın lütfen:
      elma.sekeri.blog@hotmail.com

      Sil

Siz de konuya dahil olmak ister misiniz?

Yorum yazan herkese çok teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...