7 Ekim 2016 Cuma

Amigurumi Prenses Elbiseli Bebek


Merhabalar! 
Ben bu bebek elbisesi dikme işini çok sevdim. :) Amigurumi el örgüsü bebeklerime, el yapımı prenses elbiseleri... 


İlk olarak diktiğim elbise hatırlarsınız Cici Kızım içindi. Daha sonra Mor Elbiseli olarak ikincisini hazırladım. Üçüncü olarak da bu güzel. :) 
Evet daha önce de bahsettiğim gibi, şu sıralar instagram denen mecrada fazlaca aktif olduğum için burayı hep ihmal ediyorum. O yüzden gecikiyor yazılar. Dördüncü ve sonuncu elbiseli bebeğimi de ilerleyen günlerde yine burada yayınlayacağım inşallah. Tabii instagram hesabımda çoktan paylaştım bile! :) Sağdaki instagram kutucuğundan görebilirsiniz. :)


Bu arada; Sultan II. Abdülhamid Han ile ilgili bir yazı dizisi paylaşmaya başladım. Birkaç postta bir, bir sonraki bölüm gelecek inşallah. İnsanların kendi tarihlerini yalan ve alçakça hazırlanmış dizilerden, menfaat karşılığı yazılmış uyduruk romanlardan değil, sağlam kaynaklardan öğrenmeleri için bu yazı dizisini paylaşma ihtiyacı hissettim. Okuyup istifade etmek dileğiyle...

Bebeklerimden sipariş etmek için mail gönderebilirsiniz:
elma.sekeri.blog@hotmail.com

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz de konuya dahil olmak ister misiniz?

Yorum yazan herkese çok teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...