9 Kasım 2016 Çarşamba

Amigurumi Tesettürlü "Gül" Bebek

Merhabalar...
Yeni tasarladığım tesettürlü bebeğimi takdim edeyim :)
Arkadaşlar ona "Gül" ismini verdiler. :)
Son zamanlardaki favorim, yine kumaştan elbise diktim bebeğime :)
Gövdesi tamamen el örgüsü, üzerindeki giysiler de el yapımı.


Elbiseleri çıkarılabilir. İki parça halinde ve çıtçıtlı. Üstteki parça olan gömleğin çıtçıtları önde. Gizli pat halinde yaptım. Etek ise arkadan çıtçıtlı. Farklı elbiseler de hazırlayıp giydirebiliriz yani. :)

Kollardaki fiyonklar, süsler püsler en sevdiğimden... :))
Bu arada, etiketlerimden bahsetmiş miydim? Bloğumu ilk açtığım zamanlardan beri hep istediğim fakat bir türlü bulamadığım etiketlerime nihayet ulaştım. Artık bebeklerim imzalı ve de sahipli :)

Evet devam edeyim bebeğimi tanıtmaya :)
İçimizde hangimiz fiyonk sevmiyor? :) Fiyonk sevmeyen kaç kişi gösterebilirsiniz? :D
Ben de bir "fiyonksever" olarak, bu bebekte fiyonk işini biraz abarttım. :) Pişman mıyım? Asla! :)

Bahsettiğim öndeki gizli pat yerleri boş geldi gözüme. Oralara da küçük inci düğmeler yapıştırdım. 
Burada gözükmese de ayakkabıları da pembe bebeğimin. :) 


Bebeğimin boyu 26-27 cm civarı. Gözler her zamanki gibi kilitli göz.
%100 el yapımı :)
Sipariş vermek isterseniz, mail atarak veya instagram hesabım üzerinden mesaj atarak iletişime geçebilirsiniz.
elma.sekeri.blog@hotmail.com

Hayırlı, bereketli günler diliyorum,
Sevgiler...

12 yorum:

  1. ellerinize sağlık ne kadar güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Bu site üzerinden hesap verebiliyor muyuz ?
    Hepsi birbirinden güzeller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Fakat ne demek istediğinizi anlayamadım :) Sipariş mi demek istediniz?

      Sil
    2. sanırım sipariş verip ücretini siteden ödeyip ödeyemediğimizi sordu. :)

      Sil
  3. Eline sağlık çok şeker olmuş.

    YanıtlaSil
  4. size e-mail yoluyla ulaşmaya çalıştım. instagram hesabım olmadığı için. tesettürlü bebekten almak istiyorum. lütfen en kısa zamanda bana geri dönüş yapabilir misiniz? sevgi ve saygılarımla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mailinize dönüş yapıldı :)
      Sevgiler...

      Sil
  5. Sipariş veriliyor mu ne kadar

    YanıtlaSil
  6. Fiyatlarını öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil

Siz de konuya dahil olmak ister misiniz?

Yorum yazan herkese çok teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...