7 Aralık 2016 Çarşamba

Amigurumi Zeynep ve Zehra Bebekler

Merhabalar... 😊
Nihayet blogger'a da emojiler gelmiş. 😊 Ne zamandır bekliyordum, geç bile kalmışlardı aslında, zira  onlarca farklı hissi bir tek ":)" ile ifade etmeye çalışmak tam bir kaostu benim için 😄
Umarım daha çok geliştirirler. Bu emojiler pek de öyle ahım şahım güzel değiller ama, yine de idare eder. 😏
Blogger'dan daha çok yenilik bekliyoruz aslında. Hızla gelişen sosyal medya karşısında ölmemesi için artık yeni adımlar atılması gerek diyor ve lafı uzatıp sizi sıkmadan esas konumuza geçiyorumm 😊


Bu güzel bebekler son siparişlerimdendi. Küçük bi yanık kazası atlattıktan sonra geç bitirebilmiş, ve hemen alelacele telefonumla fotoğrafını çekip kargoya yetiştirmiştim. Resimler o yüzden böyle düşük kalitede. 😏
Prenses bebekten -ki onun adı artık Zeynep- üçüncü yapışım. Ne çok sevildi kendisi. Tahmin etmediğim şekilde yoğun ilgi gördü, hâliyle ben de o derece mutlu oldum.😊😊

Prenses bebeklerimin diğer ikisini görmek isterseniz şu linklerden ulaşabilirsiniz:
Yanındaki küçük kardeşi ise yine daha önce ördüğüm Cici Kardeşler Ayşe ve Zehra bebeklerden Zehra olanı 😊


Şimdi yeni siparişler sırada. Çalışmaya devam... 💪
Bebeklerim hakkında bilgi almak için mail atabilir, veya instagram hesabım üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
elma.sekeri.blog@hotmail.com

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz de konuya dahil olmak ister misiniz?

Yorum yazan herkese çok teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...