15 Kasım 2014 Cumartesi

Gelin-Damat Bebekler / Amigurumi

Herkese yeniden merhaba! :)
Bir süredir yoğunluktan dolayı sevgili bloğumu ihmal ettim, yeni yazı yazamadım. Paylaşmak üzere bir sürü yazı birikti yine... :)
Çalışmalar, siparişler son hız devam ederken, kısacık bir mola verip geleyim, bir "ses" vereyim dedim. :)

Şu sevimli bebeciklere bir bakar mısınız ^_^




Bu cici bebecikler, sevgili Hümeyra hanımın siparişiydi. Her aşamasını, her detayını uzun uzun konuştuk. Tek tek tüm detaylar, Hümeyra hanımın isteği üzere çalışıldı; dikkatle, büyük bir özen ve emekle tamamlandı. Netice: evet, gerçekten değdi! :)


Hümeyra hanıma şimdiden mutluluklar diliyorum. Kendi gibi sevimli bebeklerini güzel günlerde kullanmaları dileklerimle... :)

Siparişleriniz için:
elma.sekeri.blog@hotmail.com
adresimize e-mail gönderebilirsiniz.

Sevgiler hepinize... ^_^

9 yorum:

  1. Çok titiz çalışıyorsunuz gerçekten de, emeklerinize sağlık, harika olmuşlar.

    YanıtlaSil
  2. Bu sevimli bebekler için ben size çok çok teşekkür ederim suan bendelerrrr ve bebeklerime bakmaya doyamiyorum :) Ayrıca hiç bir konuda beni kırmadınız çok güzel karşıladınız .. Ben sizinle tanıştıgıma çok memnun oldum :) Emeğinize sağlıkk
    Teşekkürler :) ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazik yorumunuz için ben teşekkür ederim:) Ben de çok memnun oldum sizinle tanıştığıma :) güzel günlerde kullanın inşallah, sevgiler... :)

      Sil
  3. Biz de sabırla o şerefe nail olacağımız günü bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  4. Maşaallah çoook güzel olmuşlar.kişiye özel ve bu kadar özenli çalışmanız,insanların memnuniyetine dikkat etmeniz çok güzel sizi arkadaşlarıma tavsiye ediyorum hep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz, güzel düşünceleriniz ve nazik tavrınız için çok teşekkür ediyorum... :)
      Çok mutlu oldum yorumunuzu okuyunca ^_^

      Sil
  5. Ben de sevinmenize çok sevindim :) aslında ayrıntılarıyla sipariş vermek en mantıklısı değil mi aksi takdirde malesef sallayanlar olabiliyor :)

    YanıtlaSil

Siz de konuya dahil olmak ister misiniz?

Yorum yazan herkese çok teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...