17 Ağustos 2014 Pazar

Mor Saçlı Bıcırık / Amigurumi Bebek


Merhabalar sevgili takipçilerim...
Hemen tanıştırayım; karşınızda Bıcırık bebek :)
 Sevgili Hatice hanımın siparişlerinden biriydi bu sevimli
bıcırık :)
Boyumuz 22 cm.



Biraz şımarıklık bizim de hakkımız ama:)
Ceeeee :)

Bu mor saçlı cici kızımızdan sonra, sırada bir bebeğimiz daha var örülecek. Onu da bitirir bitirmez burada yayınlamak istiyorum. (Şimdiden sabırsızlanmaya başladım:) )
En kısa sürede tekrar görüşmek üzere,
Sevgiler...

Siparişleriniz için:
elma.sekeri.blog@hotmail.com

14 yorum:

  1. Şahsen bende merak ettimmm:) Zaten bu bıcırığı birkaç saat önce diğer yerlerde görünce bayılmıştım,şimdi ayılıyorum:)
    Kime gidecekse güle güle kullansın.Ben öyle yapardım:)
    Eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacım :)
      Ah bu sıcaklar zorlamasa, belki daha kolay bitecek ama... Bakalım... :)

      Sil
  2. Çook tatlı olmuş sanki gerçek gibi :) ellerin dert görmesin insaallahü teala

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, amin çok sağolun :)

      Sil
  3. Merhaba, 10 Marifette gördüm bebeklerinizden, ellerinize saglik, cok güzel düzgün örüyorsunuz :) Ayrica cok sevimliler :) Ben de nadiren ördügüm olmustur ama vakitsizlikten pek ilgilenemiyorum...
    Kolayliklar dilerim, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim, çok naziksiniz :) En kısa sürede sizin örgülerinizi de incelemek isterim. Size de kolay gelsin:)
      Sevgiler...

      Sil
  4. Çok güzel çalışmalarınız var hepsi birbirinden güzeller. Emeğinize sağlık. Örgü pek beceremiyorum ama hobi işlerindede fena değilim:)
    Ben etkinlikten geliyorum blogunuza..Benimde hobi blogum var. İadeyi ziyarete beklerim ;)
    http://ebruli1907.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:)
      Bloğunuzu merak ettim, en kısa sürede ziyaret edeceğim inşallah. :)
      Sevgiler...

      Sil
  5. Cook tesekkur ediyorum.. minik prensesimin ilk bebegi olacak inşallah. . Ellerinize emeklerinize saglik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim.. Sağlıkla,güzel günlerde kullanın inşallah. :)

      Sil
  6. ten rengi ipi ne marka acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ten rengi de dahil, tamamını Nako ile örüyorum.

      Sil
  7. ellerinize gözünüze sağlık çok güzeller bende kizima yapmak istiyorum anlatımlı nerde bulabilirim acaba iplerinizi ne kullanıyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Etsy.com'da satıştaydı bir zamanlar. Hâla var mı bilmiyorum. Umarım bulabilirsiniz. Sevgiler...

      Sil

Siz de konuya dahil olmak ister misiniz?

Yorum yazan herkese çok teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...