2 Nisan 2017 Pazar

Amigurumi Feraceli Kardeşler / Amigurumi Tesettürlü Bebek

amigurumi feraceli bebek
Herkese merhaba! :)
Tesettürlü amigurumi bebek furyasını başlatmış olmaktan dolayı fazlaca mutlu olduğumu söylemiş miydim? 😄
Meğer ne çok ihtiyaç varmış, yüzlerce mesaj alıyorum, nerdeyse tamamı da tesettürlü bebeklerimle ilgili. Çok çok sevilmiş belli, mutlu olmayayım mı? 😊😊
Bir de amigurumici arkadaşların da tesettürlü bebekler yaptığını görüyorum. Güzel bir çığır açtığımı düşünüyorum bu sebeple. 😊💕
amigurumi feraceli bebek
Son zamanlarda İnstagramda fazlaca aktif olmam sebebiyle, burası birazcık boş kalıyor olabilir.😏 
Geç de olsa cici bebeklerimi paylaşma fırsatı buldum, mutluyum. 😊

amigurumi feraceli bebek

Feraceli bebeklerim yine en sevilenlerden. İnsan kendine benzettiği şeyi sever, öyle değil mi? 😊

amigurumi feraceli bebek

Bu iki cici feraceli kardeş bebekleri de, Elif hanım ve ablası için yapmıştım bir hayli zaman önce. 😊 Kendisine ve ablasına benzetmeye çalışarak tabii. 😊 Ortaya da böyle cipcici şeyler çıktı işte, çok çok da sevildi; hem sahibi, hem sevgili okurlarım ve hem de ben 😄
amigurumi feraceli bebek

İnstagram hesabımdaki paylaşımlar zamanlı evet, fakat blogda biraz geriden geliyoruz. 😄 Buna benzer bir kardeş feraceli bebekler daha var yaptığım. Ve birkaç cici sipariş daha... Zamanla onları da burada paylaşacağım inşallah. Şimdi hemen görmek isteyen olursa, şurada sağ tarafta bir kutucuk olacak, sizi oraya alalım. 😊
amigurumi feraceli bebek

Yeni güzelliklerle görüşmek üzere inşallah,
Sevgiler herkese...

12 yorum:

  1. Bayıldım bu küçük hanımlara bayıldım!!..:))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  3. Elinize emeğinize sağlık bebekleriniz muhteşem :)

    YanıtlaSil
  4. Tesettürlü bebek yapımını paylaşıyor musunuz acaba

    YanıtlaSil
  5. Selamünaleyküm
    Bu zarif bebeklerin tarifini paylaşmanız mümkün mü?

    YanıtlaSil
  6. Satıyormusunuz bayıldım fiyatı nedir acaba

    YanıtlaSil
  7. Yapılışını yaparmısınız

    YanıtlaSil
  8. Selamün aleyküm
    Gerçekten çok şekerler elinize sağlık tesettürlüsüne ilk defa rastliyorum bu beni memnun etti :) fiyatı nedir?

    YanıtlaSil
  9. Bu bebeklerin tarifi var mı acaba

    YanıtlaSil

Siz de konuya dahil olmak ister misiniz?

Yorum yazan herkese çok teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...