17 Ekim 2015 Cumartesi

Bir Miniğe Hediyeler :)

Bebek Hediyeleri

Merhabalar...
Kısmetse Aralık ayında geniş ailemize yeni bir fert katılıyor; 4. kez teyze oluyorum inşallah. :)
Çok güzel bir duygu, bambaşka bir heyecan. Hemen pürtelaş bir şeyler hazırlamalıyım dedim sevgili miniğimize. Ve kendimce bir şeyler yaptım, diktim, ördüm... :)
Şimdi ailecek heyecanla bekliyoruz Eymen Talha'mızı... :)


Hastahane çıkışı takımı olarak bu tulumu hazırladım. Öyle abartılı süsler, püsler, kocaman fiyonklar bana pek hoş gelmiyor nedense. Minicik bebeklerin minicik beresine, neredeyse bebeğin kafası kadar fiyonk koymak mesela, bana göre bebeklerin sevimliliğini perdeliyor. Elbette zevkler ve renkler tartışılmaz yine de... :)
bebek tulumu

bebek tulumu

Ardından, sevimli miniğimize, sevimli, pamuk, pofuduk bir tavşan ördüm. Bilhassa cotton/pamuk ağırlıklı ip tercih ettim, yumuşacık olsun, sağlıkla oynasın, büyüsün diye...:)
amigurumi tavşan

Ve pek tabii pamuklu ipten bir bebek battaniyesi...
İşlerimin yoğunluğundan, o bayıldığım, güzelim motiflerden oluşan battaniyeler yerine, biraz daha basit bir şey ördüm. İşin birazcık kolayına kaçmış olabilirim, amma ve lâkin, battaniyemin altına diktiğim %100 pamuklu kumaştan astarım ve çevresine diktiğim minik ponponlarım, sanırım bu tembelliğimi biraz örtbas ediyor. Ne dersiniz? :)
Bebek Hediyeleri

Bebek Hediyeleri

Ayrıca, tek tek fotoğraflamayı unuttuğum minik minik toplar da ördüm minik yavruya :)
Farklı renklerde ve farklı ebatlardaki bu toplar, çocuğun renkleri, boyları tanımasını, algılamasını ve daha kolay öğrenmesini sağlar. İstedim ki, bu eğitici ve faydalı oyuncak, teyzesinin ellerinden çıkmış olsun. :)
Ayrı fotoğraf için instagram hesabıma bakabilirsiniz. 
Bu arada beni yine İnstagram'dan "elma_sekeri_atolye" ismiyle aratıp takip edebilirsiniz. :)
instagram


Sağlıklı, huzurlu, bereketli, hayırlı, mutlu günler diliyorum hepinize...
Dualarınızda bizleri de unutmamanız dileğiyle,
Sevgiler...


4 yorum:

  1. sağlıkla gel minik melek.. :)

    YanıtlaSil
  2. Teyze olmak harika bir his ve o kokuları herşeyden özel oluyor meleklerin^^ Ben tavşana bayıldım vallahi ellerine sağlık, maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız, biz de çok özledik o mis gibi bebek kokusunu :) Çok teşekkür ediyorum. Sevgiler...

      Sil

Siz de konuya dahil olmak ister misiniz?

Yorum yazan herkese çok teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...