25 Ağustos 2013 Pazar

Amigurumi Çufçuf Tren

Kısacık bir aradan sonra, hepinize tekrardan merhaba sevgili takipçilerim...:)

Tek başıma siparişleri yetiştireyim derken çoğu zaman bloğu ihmal ediyorum, evet.
Bari bu zaman aralığında, yeni oyuncaklar ekleyene kadar, yaptığım eski oyuncaklarımı paylaşayım dedim; bloğumuz başıboş kalmasın :))

İşte bu, benim ilk kez doğru dürüst ördüğüm amigurumi oyuncağım... Amigurumiye başlamama vesile olan çuf çuf budur :)



O zamanlar, böyle bir oyuncak görünce satın almak istemiştim. Ama o hanım bana trenini satmayınca, ben de kendim örerim dedim :)

Teknik açıdan bir kaç hatası olsa da, şöyle bir bakıyorum da, güzel olmuş yine de...:)



Tabii o zamanlar böyle bir blog açma fikrim olmadığı için, fotoğrafları son derece gelişigüzel çekmişim, arka planı düzeltene kadar epey uğraştım:)

Yine de nostalji yapmak güzel oluyor arada...
Bakarsınız, gözüm keserse bu koskoca dev trenden tekrardan örerim, yenisini yayınlarım burada, belli mi olur...:)

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere...
Şimdilik veda ediyor, oyuncaklarımın başına dönüyorum...:)

2 yorum:

  1. songülcüm gayet güzel hiçde acemi işi gibi değil haksızlık etme kendine :)bnde örcem bu trenden ama ne zaman bilemiyorum :)) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Canan abla:)
      Gözün kesiyorsa ör derim...:) Ama ben tekrardan örersem eğer, sayılarını biraz azaltarak örmeyi düşünüyorum. Böyle çok uzun sürüyor, hem de baya büyük oluyor çünkü:)

      Sil

Siz de konuya dahil olmak ister misiniz?

Yorum yazan herkese çok teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...