11 Aralık 2015 Cuma

El Örgüsü Çanta Vol.12345 :)

tığ işi çanta

Merhabalar...
Son günlerde ördüğüm kaçıncı çanta bu bilmiyorum. :)
Bu güzelim renklerle çalışmak bana inanılmaz mutluluk veriyor. Sanırım bu yüzden, onca işin arasına bir de bunları sıkıştırıyorum.

tığ işi çanta

Bugünlerde hava kapalı, bulutlu ve ışıksız... Bu da fotoğraf açısından can sıkıcı bir durum. Nitekim, çantamın o güzel renklerini bu ışıksız ortamda yakalayamadığım için az üzülmedim değil...

tığ işi çanta

Fotoğraf konusunda profesyonel değilim, napayım. Farklı farklı modlarda çekimler yaptım. Hangisi en güzeli karar veremedim. En iyisi hepsini ekleyeyim. (Hepsini mi dedim? Buradakilerin en az bi 3 katı kadar foto çektim aslında. :) )

tığ işi çanta

Bir de içini görün çantamın. O kadar pembe puantiyeli astar diktim çantama, göstermese miydim? :))

tığ işi çanta

Çiçeğimizi de sulayalım :)
tığ işi çanta

tığ işi çanta

Örmesi basit, ama birleştirmesi, ince işi hayli zahmet ve zaman gerektiren; neticede gözlere sefa sürdüren çantam satıştadır. 

Sipariş için:
elma.sekeri.blog@hotmail.com

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz de konuya dahil olmak ister misiniz?

Yorum yazan herkese çok teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...