7 Mayıs 2016 Cumartesi

Amigurumi / Sarışın Gelin-Sakallı Damat :)

gelin damat

Uzun bir aradan sonra yeniden merhabalar...
Son bir aydır siparişleri yetiştirmek için harıl harıl örerken, başımı kaşımaya bile vaktim yokken, nasıl geleyim bloğuma da nasıl yazayım, ah! :)
Şükür kavuşturana... :)

Bloğa eklenmeyi bekleyen bir sürü ciciler birikti yine. Yazmak değil de, fotoğrafları düzenlemek uzun sürüyor. (Emeğe saygısı olmayanlara buradan bir ünlem (!) göndermek isterim! ) Yine saatler süren düzenlemeler, kompozisyonlar, çalışmalar vs.nin ardından, bir yazı daha sizlerle buluşuyor! :)


gelin damat

Yine mi gelin-damat demeyin, sakın! :)
Bu kez sarışın gelinimiz, bordo ceketli ve kirli sakallı damadımız var. :))
Ablam, yeni evlenen arkadaşına, ilk ev ziyaretinde hediye etmek üzere bir gelin-damat bebek istedi. Bebekler de, gelinin ve damadın kendilerine benzer örüldü, hatıra kalsın diye. Sizlere de fikir olsun, "yeni evlenen arkadaşıma giderken ev hediyesi olarak ne götürsem?" gibi sorularınıza alternatif. Hatta süper fikir! :) 

Hadi gelin, gelinimizi yakından inceleyelim. :)

gelin damat
Takip edenler bilirler, bugüne kadar ördüğüm gelinlerimin hepsi birbirinden farklıydı. Tesettürlü gelinlerimin yanısıra, topuzlu gelinlerim de vardı ve onların topuzları da örmeydi. Fakat hiç böyle bir saç modeli yapmamıştım. Saçı için iplik olarak, diğer bebeklerimde daha önce hiç kullanmadığım bir iplik kullandım. Sonra da onu topuz yaptım. İpleri bu şekilde tutturmak bir hayli zordu fakat, sonuçtan gerçekten çok memnun kaldım. 
gelin damat

Cici gelin buketimiz...
gelin damat

Şirin ayakkabılarımız...
gelin damat

Bu da farklı bir gelin damat olarak kayda geçti sevgili bloğumda... :)
gelin damat

Yeri gelmişken bildireyim;
Ekim ayına kadar sipariş almıyorum. Fakat amigurumi paylaşımlarım sürecek. Siparişleri sırayla örüyorum, bazen yoğunluktan dolayı bazı siparişler gecikebiliyor. Bu sebeple Ekim ayı sonrası için olan siparişlerinizi erkenden bildirirseniz, hem siz, hem ben, mutlu oluruz. :)

Ve lütfen, yorum ile fiyat sormayınız. ;)

Sipariş ve fiyat bilgisi, ürün bilgisi, ve daha bilumum bilgiler için lütfen mail atın:

elma.sekeri.blog@hotmail.com

Sevgiler hepinize...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz de konuya dahil olmak ister misiniz?

Yorum yazan herkese çok teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...