10 Mart 2016 Perşembe

Amigurumi Masha Bebek / Masha Doll

amigurumi masha

Merhabalar...
Karşınızda; yeni bir Masha bebek :) Daha geliştirilmiş, daha güzelleştirilmiş. :)
Hatırlarsınız, daha önce burada bir Masha örmüştüm ve burada da tarifini/patterni paylaşmıştım.
Şimdi aynısından bir daha ördüm, sadece birtakım düzenlemeler yaptım üzerinde.
Elbisesini ve başörtüsünü değiştirdim. Ve bence böyle daha çok benzedi Masha'ya. :)

elma şekeri masha bebek

Bunu, Masha'nın hastası minik yeğenime ördüm. :) Bir de sipariş ördüm aynısından, ama onu alelacele gönderdiğim için fotoğrafı burada yer alamadı, üzgünüm. :)

elma şekeri masha bebek

Yaramaz kızımız şekerleri götüredursun, ben sizinle yine iletişim adresimi paylaşayım. Olur da sipariş vermek istersiniz. :)

elma.sekeri.blog@hotmail.com

Her türlü sorularınızı sorabilir ve bilgi alabilirsiniz.
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz de konuya dahil olmak ister misiniz?

Yorum yazan herkese çok teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...