26 Ekim 2013 Cumartesi

Pembeli Süslü Tavşancık-Amigurumi

Yeniden merhaba sevgili takipçilerimm...:)

Bu aralar bu sevimli tavşiciklere takmış durumdayım. Çok hoşuma gitti, adeta seri üretime geçtim, bu üçüncü tavşanım :)

Fakat bu sefer birazcık farklı oldu. Tabii ki bir o kadar da tatlı...:)
Evet, sözü daha fazla uzatmadan, buyurun fotoğraflar.....:)



Evet, çok süslüyüz...:) 



Siz de böyle cici bir tavşanım olsun diyorsanız;
elma.sekeri.blog@hotmail.com
adresine bir e-posta göndermeniz yeterli ;)

Şimdilik hoşçakalın... :)

9 yorum:

  1. Eline sağlık canım çok güzel olmuş. Ban de örmek istiyorum ama...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim...:) Beğenmenize sevindim :)

      Sil
    2. Bu arada, tarif için amigurumitr.com'u ziyaret edebilirsiniz ;)

      Sil
    3. Songülcüm uzun zamandır oraya üyeyim ama bu tavşanın tarifini ben göremiyorum galiba:(

      Sil
    4. Evet, tarifleri görebilmek için aktif üye olmak gerekiyor. Ben de uzun zamandan beri ilgilenemediğim için tarifleri görme yetkim kaldırılmış benim de. Eskiden defterime not ettiğim tarifleri örüyorum. Burada paylaşmak isterdim fakat, emek hırsızlığı olmaması adına paylaşamıyorum maalesef:(

      Sil
  2. Çok çok cici bu tavşan :) Şapkasına bayıldım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimmm :) Toka niyetiyle yapmıştım ama şapkaya benzemiş demek ki :))

      Sil
  3. Çok şirin bir tavşancık olmuş, elinize emeğinize sağlık, sevgiler :)

    YanıtlaSil

Siz de konuya dahil olmak ister misiniz?

Yorum yazan herkese çok teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...