3 Aralık 2014 Çarşamba

Mor Elbiseli Amigurumi Bıcırık Bebek


Merhabalar...!
Yine sevimli bir bebek ile karşınızdayım :)
Daha önce burada pembe elbiseli olarak ördüğüm bıcırığımı, bu kez sipariş üzerine mor elbiseli ördüm. Renk değişikliği yapmak çok hoşuma gidiyor, mümkünse siparişlerinizi farklı renklerde verin, olur mu? ^_^
Bol fotoğraflı postları seviyorum, buyrun farklı açılardan, mor elbiseli amigurumi bıcırık bebeğim :)




Siparişleriniz için:
elma.sekeri.blog@hotmail.com 
Sevgiler...

2 yorum:

  1. Ellerine kollarına sağlık ya :) maşallah ne de maharetlisin .. Ha ben senin şu evadan buketin var ya ondan yaptım haber edeyim dedim de çünkü ben çok sevdim o gülleri :) yakında paylaşacağım inşaAllah sevgiler çokca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm... :)
      Güllerini yayınlamanı merakla bekliyorum, eminim çok güzel olmuşlardır :)
      Sevgiler...

      Sil

Siz de konuya dahil olmak ister misiniz?

Yorum yazan herkese çok teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...